Bila jemariku menari

Tuesday, 26 February 2013

dah start dah.......






7.35 - pas je baca motivasi pagi nini, Kak Yana bingkas bangun. belajar nak  jadi orang sibuk. kejar masa. lari ngan kain sarung batik. kejar sana sini. untung-untung berjaya macam ben ashari atau boni kacak.  tapi slow je .masih dalam pantang 90 hari =D.

ha ha ha...

dah siap pun kuih kegemaran ....


jemput makan jemput-jemput ni  nini.... =D


kemudian lari lagi.....ke bilik tidur anak.  kejutkan anak-anak....mak ai bukan main susahnya nak kejutkan abang P ni....
semalam tidur lewat.... tengok ultraman..
                 
         

        

cam ni la aksi dia.. seru namanya bertalu talu ..... sekali pusing kanan, pusing kiri... angkat tangan kanan... angkat tangan kiri.... tak bangun juga... masa berlalu. tinggal berapa minit lagi , ayah dah nak gi kerja.... seru lagi.. abang p , bangunla.... dah lewat ni.....

laa..................
macam ni  pulak dah....



okay dah siap ngan bekalan jemput-jemputnya  nak gi umah pengasuh..
 
abang long...... mana lak ni....



ni dia.... dah bangun tadi... kat sofa pulak...pagi-pagi melalak minta ayah dukung...
tak leh biar anak-anak macam ni ...
mereka kena belajar disiplin. bab kanak-kanak ni kena tanya abd jamil fatah ni.....

k...... Danish lak melalak.

7 comments:

  1. wah sedapnye..nyummy :D

    uihh dulu AA pun sukar nak bgun huhu

    ReplyDelete
  2. Amboih tidur pun gaya Ultraman...

    ReplyDelete
  3. hahahaa....p menunggang kuda ke.....haahahaha.....sedap jemput kak yana....=p

    ReplyDelete
  4. sedap tu even simple2 aje.. apapun take care juga ye n done follow sini juge. happy blogging

    ReplyDelete
  5. bak sini jemput2 tu sikit.... pagi2 ni dah nak cekodok sedap tu :)
    Comel2 jer gaya tidur - kuak lentang pelbagai gaya, hehehhe

    ReplyDelete
  6. acik follow akk..
    x bleh follow yea..
    follow cm biase aje..
    akk cube lg yea..

    ReplyDelete
  7. ahaha..gelak la tengok anak tidur atas bantal tu..
    mcm2 aksi dibuatnya hehhe

    ReplyDelete