Bila jemariku menari

Friday, 1 March 2013

buai tu...dekat katil tu.......

Satu ketika dua hari yang lalu…
Akak masukkan baby Danish dalam buaian supaya lenanya tu memanjang.
Senanglah akak berBW .seronok berBW,tiba-tiba terdengar suara baby Danish merengek  2  3 kali. Akak bingkas bangun .Jenguk dalam buaian. Ya Allah!!! Mana anakku- tak de ni…   jantung berdegup ….. , rasanya nak letak kat luar jap…. Kencang sangat. Dengar lagi suara rengek baby Danish. Toleh kanan…. Allah hu akhbar… atas katil rupanyer…… baru akak ingat sebelum tu akak dah alih baby Danish ke katil selepas menyusu sebentar. katil tu sebelah buaian tu je. Itu la… berBW sampai lupa …….


baby Danish

23 comments:

  1. amboi...semangatnya...sampai lupa...nasib baik danish tak pandai jalan lagiii

    ReplyDelete
  2. ingat terjatuh tadi..
    wat saspen je..

    ReplyDelete
  3. ape lah akk nih..hehe saye dri http://nursyazana26.blogspot.com
    akk x reti nk join segmen sye??knape erk

    ReplyDelete
  4. muka yang baby danish dengan yang dekat header tu sama....hehe...

    ReplyDelete
  5. Assoooyyyy,...
    makanya Kalau BW harus ingat jangan lupa
    Ingat Waktu, Ingat Tuhan, Ingat semua yg ada disekitar...

    Postingan yang bagus
    terima kasih sudah share

    ReplyDelete
  6. salam yana
    Cumelnya.terima kasih atas lawatan yana ke tempat ta

    ReplyDelete
  7. comelnya Danish..
    ingatkan kemana Danish..rasa terkejutkan tiba2 tiada..

    dah wajah baru blog ni..semakin cantik..:)

    ReplyDelete
  8. alala... comel la beby akak. kite suka budak2.. geram nak kiss bertubi tubi.. bagi golongan beby mereka mesti slh anggap kite ni gilo seks. ngeh ngeh. naseb bek depa tak ley bercakap. =P

    ReplyDelete
  9. haha, bw sampai lupa anak... hehe..
    kunjungan balas.. :)

    ReplyDelete
  10. hahaha...macam mana ni berBW sampai terlupa anak...
    lain kali bawak anak skali sambil berBW...ajar anak berblog skali baru best...hihihihi;p
    Tapi tunggu besar skit dulu la kot baru blh ajar die berblog...hehe

    ReplyDelete
  11. salam kenal....

    terimakasih sudi dtg ye....

    ReplyDelete
  12. diana...

    komen saya di entry tirana aduka tu...perkataan batiri..batiran dan batir tiada kena mengena dgn ayat "saya khabar baik..."...ianya menjawab soalan tirana di entry saya...hehehehehe...gelihati bila saya baca soalan diana pad TA..hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. @wirda
      Tak pe belajar dari kesalahan.kita sama2 bantu rakan kita.
      Ok kan?
      Lg mesra dan tambh erat..tak pe.diana..
      Wirda dan saya ok je..happy blogging tau

      Delete
  13. comel danish tu...
    terima kasih akak sudi singgah blog saya..

    ReplyDelete
  14. @wirda
    Give time...nanti lama lama paham la tu..hehehe.
    Kalau dah selalu bw dan komen2 insya-allah pandai la nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kami budak baru belajar...kalau salah tolong tunjukkan ye tirana...

      didahului dgn ucapan terimakasih...

      Delete
  15. @wirda
    Give time...nanti lama lama paham la tu..hehehe.
    Kalau dah selalu bw dan komen2 insya-allah pandai la nanti..

    @diana
    Selamat dtg ke alam maya.alam blogger...

    ReplyDelete
    Replies
    1. adehhh...tiranapun dah terikut saya ni...dayana bkn diana..hehehe

      Delete
  16. Hehe..akak seronok sangat tu..sampai lupa..biasalah tu..tak apa, nanti mesti akak ingat dah. Alololo kesian danish comel2.

    ReplyDelete
  17. Nasib baik danish tu atas katil.. Kalau dia boleh jalan, mesti dia dh jalan pi kedai beli aiskrim.. Hehehe

    ReplyDelete
  18. lenanya dia tido..macam nie baru senang mama nya nak buat kerja kan..:-)

    ReplyDelete